سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 برند bimba  یکی از زیر مجموعه های شرکت مدیریت صنعتی میباشد. این شرکت در زمینه تولید هیدرولیک، سنسور فشار، برق و پنوماتیک  فعالیت دارد.  برند bimba از رهبران پیشرو جهان در زمینه فن آوری حرکت و کنترل مایع میباشد. همچنین این شرکت دارای شبکه فروش و خدمات در 75 کشور بوده و توانسته به اولین شرکت صدور گواهینامه ایزو در ایالات متحده آمریکا تبدیل شود.

 

 

درباره شرکت

 

برند bimba  یکی از زیر مجموعه های شرکت مدیریت صنعتی میباشد. برند bimba یک نوآوری رو به جلوبه حساب می آید که ارائه دهنده های صنعت پنوماتیک، هیدرولیک، برق، سنسور فشار و خلاء می باشد. این شرکت راه حل های آسان، قابل اعتماد و مهندسی را به مشتریان خود ارائه میدهد.

برند bimba محصولاتی پیشرو در صنعت پنوماتیک، هیدرولیک، برق، دریچه ها، اتصالات، محصولات خلاء، آماده سازی هوا و انواع راه حل های ایمنی را ارائه و تولید میکند. علاوه بر خط گسترده ای از تولیدات، کاتالوگ محصولات، برای محصولات سفارشی و نیمه سفارشی طراحی شده و در اختیار مشتریان قرار میگیرد. این تجهیزات در ماشین آلات و اتوماسیون استفاده میشود و به تولید کنندگان اصلی تجهیزات و کاربران نهایی محصولات شرکت در سراسر جهان گسترش مییابد.

شرکت مدیریت صنعتی، رهبر جهان در زمینه فن آوری حرکت و کنترل مایع میباشد. شهرت سازمان مدیریت صنعتی بر پایه نمونه کارها در سطح جهانی از محصولاتی با کارایی بالا، نوآوری و تخصص فنی 6000 نیرو است و توانایی ارائه خدمات استثنایی را دارد. شرکت مدیریت صنعتی یک شرکت تابعه از گروه مهندسی گردشگری IMI PLC می باشد که  دارای شبکه فروش و خدمات در 75 کشور بوده و مراکز فنی در ایالات متحده آمریکا، آلمان، انگلستان، چین و تأسیسات تولیدی در سراسر......


ادامه مطلب....


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :7
کل بازدید : 57958
کل یاداشته ها : 96


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ